10/1 12

Min blogg har varit konstig så där av uppdateringen, den hade låst sig i söndags när jag försökte blogga om ridturen sen dess ha den varit låst men nu så.
Red som sagt i söndags på wilma, red ut och hon var världens finaste!!!

Igår va det så fruktansvärt kallt (-18) så varken jag eller wilma ville ut istället borsta jag och pyssla om dom sen fick hon lite massage! Ska ta ut våran ET/massör till dom något nu också och checka av allt.

Slutade tidigt idag så är hemma redan, ha varit och handla åt grannen pch nu ska jag ta det lite lugnt och efter det ut och rida båda hästarna i det fina vädret innan det är dags att åka och jobba. Uppdatera ikväll !

Min finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0