Festligheter

Blev ingen uppdatering igår. Hann knappt med mig själv några små strul hit och dit under dagen men sen vart allt skit bra!

I fredags for jag upp till desiree och robin på kvällen och kikade på film, drack vin och käka massa gott. Vi såg the reef som är en skräckis den va bra och jag saknar dig som jag och desiree satt och grina till hua va sorlig den var. Så ha ni inte sett dom filmerna kan jag rekomendera det.


Igår (lördag) var jag ut med dom bästa och vi hade sjukt roligt, så himla glad att jag fått upp kontakten med så många igen, och som jag har saknat alla. Förfest i korsta och sedan drog vi ut på krogen efter det, helt galen men så rolig kväll/natt. Tro jag skratta så mycket att jag fått träningsvärk i magen, tårarna rann av skratt och lite blåmärken här och var så kan det gå, men värt alltihopa. Mår lite som jag förtjänar idag, men hästarna är ute och stallet är fixat senare ska jag rida på wilma och ev. Ida beroende på hur hon mår.

Vill bara skriva att jag ha världens bästa vänner trots att jag svek och lämnade alla pga. Mitt "förra" förhållande så finns dom där igen och ställer upp för mig helt och hållet. Jag har saknat allihopa hela tiden men ni har fått mig hel, er ha jag alltid så roligt med och ni finns till 200% ni är guldvärd! Och jag skulle aldrig i livet byta bort er igen, inte mot något  förövrigt leker livet, jag är lyckligare och gladare en någonsin jag har 2 underbara hästar som betyder allt för mig, en familj och mina vänner jag är som hel igen!!! Tack o lov för det.
Nej upp och hoppa nu väntar en joggingrunda.

Här är en bild från i fredags


Kommentarer
Postat av: världens bästa emma hägglund ;D

Tack för en awesome natt Tinis!:D

2012-01-08 @ 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0