Mitt 2011

2011 ett år jag inte vet om jag ska skratta eller gråta till, mycket bra saker hände men lika mycket dåligt. Och kan även tycka att det inte var hästarnas år, både jag, vänner, bekanta ha drabbas fruktansvärt hårt av allt för mycket sorgsenheter, hoppas för allt i världen att detta vänder och att det blir hästarnas år i år!

Här är mitt år;
- min älskade häst polarn lämnade oss väldigt hastigt en kall söndag kväll den 13/3 han är i alla fall himelns finaste stjärna just nu och har det jätte bra på dom evigt gröna ängarna, men han är otroligt saknad.
- i och med det behövde vi få tag på en akut häst till wilma och lyckades få tag på ett jättefint varmblods sto vid namn Citus ida.
- framgångarna för mig och wilma blev stora och vi red på genomsnitt på 60% varje tävling, och hade väldigt roligt.
- men givetvis var det inte bara på tävlingar vi gjorde framsteg utan även på hemma plan, har lärt oss mer knasigheter och utvecklas enormt tillsammans.
- min sommar blev nog till den bästa sommaren jag haft, hade en otroligt mysig sommar.
- jobben rasade in och jag fick 4 jobb (skottsundsbacken, 2 städjobb och psyket)
- våran fina hund rassi lämnade oss och hon är så saknad, men hon har det bra med polarn nu.
- ny hund anländer en samoje hona vid namn blizz.
- jag fyllde 18 år.
- tog körtkort den 13/12 på första försöket.
- det tog slut mellan mig och T.

Det var väl så gott som hela mitt 2011. Hoppas alla får ett skit bra 2012


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0