Onsdag

3 dagar ha gått sen jag blogga sist, 3 dagar det inte hänt nånting på, mitt humör ha varierat extremt just därför ha jag valt att låta bli att skriva.

Vad gör jag nu för tiden? Jo allt och ingenting, jobbar på psyket och har mammas kvälls städning, är i stallet mycket men hinner rida påtok för sällan nu men nu när allt börja lugna sig så ska jag sätta igång dom igen det har fått som en vinter vila nu istället.
I övrigt försöker jag hjälpa mamma, pappa och grannen eftersom alla är skadad!

Ska iväg och handla åt oss och grannen ikväll efter det jobba, rida och bara ta det lugnt tror jag.
Det va väl det jag kunde uppdatera om just nu ha det bra.
Tänkte slänga in ett inlägg om mina åsikter om tandraspningar på häst ikväll eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0