sjukt irreterad på falska människor

Alltså jag bli så jävla less på skitsnack och att folk ska ljuga ihop en jävla massa historier hit och dit, varför kan ni inte hålla er till sanningen och ge fan i att förstöra mellan andra? Va fan finns det för vits med det egentligen...

Visst det finns säkert folk som tycker illa om mig för att jag förändrats som person igen efter det tog slut mellan mig och T. Jag fick åter kontakten med mina vänner och börja gå ut och ha kul på helgerna för att umgås med vänner, ha roligt och komma på andra tankar men jag ha aldrig gjort nå dumt, eller något jag ångrar, eller som på något vis skulle kunna skada eller va dumt mot T även fast vi inte va tillsammans så sa jag saker och dom sakerna står jag fast vid än.

Jag ha inte heller ljugit om något, jag ha varit ärlig, jag försökte lösa allt efteråt. Jag ville att vi skulle ha det bra och kunna vara vänner, jag ha gett dig chans på chans och aldrig ljugit för dig. Men tydligen finns det ju någon idiot som ha lyckas förstöra ännu mer en som redan var även fast vi inte hade nån kontakt efter det tog slut så ha jag aldrig haft något emot T. Jävulskt fegt är det i alla fall från person som har gjort det, och det lär förr eller senare komma fram vem det är och den som sagt något kan ju komma ihåg att ärligheten vara längst.

Sen att jag har förändrats som människa är väl min ensak kan jag tycka? Men jag ha aldrig varit dum eller svikt T jag skulle finnas där jämt, han kunde alltid prata med mig och att inget kom vidare, jag är ingen idiot eller svin som människa jag finns för mina vänner när dom vill 24/7.

Men tusen tack till den person som sagt något till T du lyckades förstöra mer en vad som redan var, grattis jävla idiot hoppas du är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0