Svar på en fråga

Fick en fråga på sms om varför de tog slut mellan mig och T och om bilden jag la upp om kärlek hade något med det att göra. Samt om vi ha nån kontakt fortfarande!

Och nej bilden ha verkligen ingenting med det att göra eller något annat hittade den på fb och snodde den av någon för att jag tyckte den var bra, inget annat kanske borde ha skrivit de i ett inlägg menmen det är bra ni fråga iaf :)
Varför det tog slut var väl för att ingen av oss hade nå känslor så det va på tiden, även lite bråk och sånt som alla förhållande har, och kanske 2 års krisen spela lite roll. Kontakt och kontakt beror på hur man ser det just nu men ja vi ha smsa sen de tog slut men det är allt, men jag har inget alls emot han, han är en väldigt snäll person så jag hoppas vi kan vara vänner iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0