Ursäkta vad håller ni på med

"Sköt ditt eget och skit i andras", är ett väldigt bra uttryck tycker jag. Jag är singel och fri just nu, jag gör vad jag vill det är mitt liv och man lever bara engång varför inte passa på att göra det man vill då i stället för att ångra sig sen.

Om jag är med mina vänner, går ut på krogen, är i stallet lär er acceptera det, det är mitt val och tiden förändrar tankar hela tiden, det jag gillade för nån vecka sen kanske jag inte gillar nu, man upptäcker och provar på nya saker som passar för en det är mitt val inte erat! Ni få tycka vad ni vill om mig att jag är världens subba eller idiot det är erat val men jag är i alla fall mig själv och kan ni inte acceptera det så är det inte mitt problem då kan man börja undra vem som egentligen är subban eller idioten.

Sen fattar jag inte vitsen med att skriva ut saker man inte ens vet om de stämmer på olika sidor istället för att prata direkt med person, det är att hänga ut någon och jag kan tycka att andra inte har med det att göra samtidigt som det är jävligt fegt ungefär samma sak som att snacka skit bakom ryggen på varandra.. Ta det i stället direkt med personen det uppskattas mer.
Jag känner själv iaf att jag går med ryggen fri, jag har inte gjort nånting jag ångrar eller inte bör ha gjort.

Det var väl det för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0