Världens finaste hästar

Jag har verkligen världens finaste hästar måste jag säga! Att man kan må så bra och att dom betyder så himla mycket för en, jag skulle aldrig i världen byta bort nån av mina hästar inte ens mot 1 miljon kronor.

Dagens ridning först ut var:
Ida: henne red jag ut på och hon stegra som vanligt och försökte gå hem men resten av ridturen var så mysig, vi ha fått mycket ny snö, lagomt kallt, det snöa, är ljust allt var perfekt! Red lite nere på ridbanan i skritt och trav och hon känns fin faktiskt travade på ett fyrkantsspår och la till några 10-15 m volter och det funkade super eftersom hon är under igångsättning så rids hon bara lugnt!

Wilma: hon fick sig ett jobb pass nere på Emmas paddock hon med, jobbade med att ställa henne inåt/utåt i alla gångarter och lite lösgörande, sen flyttade jag ut bakdelen på en volt i skritt och la till galoppfattningar direkt på det, så mycket lösgörande(skänkelviking, flyttade hennes bakdel) + övergångar blev det idag hon var så fruktansvärt fin min lilla tjej <3 hon blev iaf väldigt trött och var riktigt riktigt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0