Perfekt helg

Länge sen jag bloggade på den här nu så känns som att det var på tiden!

Jag har haft en jätte bra helg, extremt bra faktiskt.

I fredags: så tävlade jag på färsta med Wilma, red en klass bara och fick 58%. Framridningen var sjukt bra sen på banan så sluta jag red vilket slutade med en katastrof ritt och därav den %. Men nu ska man se det positiva och hon var hur fin som helst tills domaren gav startsignal, så typiskt men jag är super nöjd ändå! Sen följde även björn med mig på den och hjälpte mig, hur snällt som helst och roligt!

Lördag: uteritt på Wilma i skritt och ida fick följa med som handshäst, sedan bar det iväg ner till ljusdal på crusing med björn, tom och malin.

Idag: jag och björn tog oss en ridtur idag och sedan åkte vi och fiska nu i kväll och hälsa på hans syster, mycket trevligt! Jag fick första fisken men tro på tusan att björn fick en större på 3,5-4 kg... Och vem fick bära den då, om inte jag och det finns inget som äcklar mig så mycket som småkryp, fiskar och dylikt. Tur man är snäll.

Sen fick jag nån ide att jag skulle klippa mig idag så en dm rök och mitt hår går till axlarna, så syrran stälde upp som frisör tusen tack för det! Som pricken över i:et så färgade jag de knallrött igen för att få en förändring, men färgar ev tillbaka imorgon eller om några dagar.

Helt perfekt helg med andra ord nu ska jag försöka sova, min mage gör ont enda upp i halsen för att jag åt en ostskiva förut. Tänkte uppdatera min andra blogg om det positiva som hänt på vågen + att jag har gått ett steg i rätt riktning, elleeee?  hoompa.blogg.se

Bildbevis på mig och gäddan, usch vad det äcklar mig men det var roligt ändå och värt de måste komma över min rädsla också 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0