STUDENT 2012

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, fyfan va jag är bra!

Efter 12 år + förskolan 1 år så har jag äntligen tagit studenten, efter 3 underbara år på vm med en kanon klass så splittras vi med titeln som undersköterska.

Blandade känslor eftersom man har en trygghet i skolan, man har sina vänner, alla lov & vi har haft svin roligt på skolan nu försvinner denna och man måste ta sig vidare ett steg till ut i vuxen världen vi är fri från allt plugg, vi tjänar våra egna pengar men har inget fast jobb utan timvik men det duger bra hittills.

Jag har haft en UNDERBAR studenten så fruktansvärt rolig och minnesvärd, tack till min familj, släkt och vänner för att ni gjorde den så jävla bra & jag fick hur FINA OCH BRA saker som hellst. Ett jätte tack för att ni gjorde min dag så himla bra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0