Min framtid

Tänkte ta och skriva lite om framtiden och vad jag vill med den osv.

För det första så tar vi studenten om 10 dagar, efter 13 år i skolbänken så är vi "äntligen" redo för vuxenvärlden och jag blir arbetslös men har iofs världens bästa timvikarie jobb. Visst det känns skönt att bli fri för som man har kämpat och slitet i skolbänken men vi går miste om tryggheten vi har i skolan den försvinner helt nu medan vi på börjar en helt ny period i livet och sökandet efter en ny trygghet.

Mitt mål är att till och börja med fortsätta timvikariera på psyk där jag trivs absolut bäst, jobbar 2 månader nätter där i sommar och jag till och med längtar efter det!
Men ev har jag planer att läsa till endera polis eller sjuksköterska mot ambulanssjuksköterska men det blir isf senare.

Men några år framåt så hoppas jag att jag har fast anställning (hellst på psyket) och har flyttat hemifrån med någon karl, bor i ett hyffsat stort och nyrenoverat hus som har ett stort stall och garage med stora fina hagar och mycket mark där mina älskade hästar ska få stå och trivas, hellst vill jag även hitta någon läcker hingst åt min lilla wilma så hon får en avkomma efter sig men även jag hoppas på att få några barn hellst innan jag fyller 22 år men det beror ju på resten och ja jag måste bli rik för att lyckas med allt detta 

Jag vill ut och resa lite och se världen, det vore en upplevelse men allra hellst vill jag må bra och få vara frisk lika så med min familj och släkt, vänner.

Det här var lite om mina tankar och drömmar inför framtiden 

Gonatt, kyss och smek imorgon väntas ytterligare en jobbar dag, som jag längtar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0