Överlycklig

 halleluia vad jag är glad idag bara sådär, helt överladdad och galet pigg så himla bra känsla i hela kroppen. För att vara lite negativ så är det något som kommer sluta dåligt och idag lämnar vi bort blizz några dagar hua vad hon ska ligga och grina efter oss !
I övrigt ska jag ut och springa och rida två hästar sen vila efter att ha jobba några dagar nu och har ett pass till denna vecka men hoppas på fler såklart 

Från och med idag ska jag börja skriva om kost, träning och vikt. Igår åt jag 45 kcal (en hårdbröd macka) och idag ha jag druckit en nutrilett på 200 kcal så har ååångest just nu trots att jag är helt medveten om att jag säkert ha jobbat bort den redan!

Onödigt inlägg, men puss så länge!


Kommentarer
Postat av: den där erik

Sjukt jäkla vacker du är!

2012-09-27 @ 17:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0