Vikt, kost och hälsa

Kost:
2 äpplen
1 banan
lite vindruvor

Usch ah välkommen all ångest

Vikt:
65,7 kg dvs ett kilo upp, inte okej känns skönt att ha kommit igång igen nu ska resten också BORT.

Hur jag ha rört på mig idag:
- Klev upp kl 7 och joggade några km (man förbränner trots allt bäst då)
- Solade, brände lite hud och tappa vätska.
- Red ida en långtur
- Skulle springa men blev en promenad
- Gymmet 30 min, 1 timmes pulsmedelpass och lite mer gym.
- Sen kom björn och red Wilma, så jag gick halva vägen och red lite på Emmas paddock på slutet.

Riktigt uppfriskande måste jag säga!

Bantningspillerna äter jag även för fullt igen, 55 kg här kommer jag!!!!
Ska återigen lyckas gå ner 2-3 kg i veckan jag vet att jag klarar det och då gör jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0